Contact Us or Call Us +972-73-2000200

מערכת מדידת מיקום בדיוק גבוה-CL-3000

Posted on April 19 2022

CL-3000 הוא חיישן מיקום מתקדם של חברת KEYENCE, אשר נותן מענה לאתגרי הייצור ומספק מדידות מדויקות בזמן אמת באמצעות התקנה פשוטה של ראש חיישן קונפוקלי.

אחד היתרונות המשמעותיים למערכת זו הוא העדר השפעה של חום ורעשים חשמליים על תוצאות המדידה, היות והמערכת האופטית ממוקמת באזור הנמדד, מערכת המדידה אשר כוללת את הרכיבים האלקטרוניים ממוקמת מחוץ לאזור הנמדד.

שיטת המדידה הקונפוקלית מאפשרת ביצועים טובים יותר מאשר מערכות קונבנציונליות אחרות.

-ראש חיישן קומפקטי: התקנת החיישן בחללים קטנים ומצומצמים.

-העדשה מאפשרת  לבצע מדידות בעלות דיוק גבוה של מגוון מטרות שונות, הכוללות משטחים מעוקלים, לא אחידים ומשטחים העשויים מחומרים שונים.

 

-דיוק גבוה ללא קשר לסוג החומר הנמדד: המערכת מדידות מדויקות ויציבות לכל סוגי המשטחים. כגון: שקופים, מראות, מתכות, קרמיקה ועוד.

המדידה מתבצעת באמצעות מקור אור רב -צבעי בבהירות גבוהה במיוחד שמאפשרת טווח מדידה רחב ודיוק גבוה בהשוואה לחיישנים קונפוקלים בעלי מקור אור בצבע לבן. הזווית הרחבה שיש לעדשה מאפשרת לCL-3000 למדוד במדויק מטרות מעוקלות או זוויות שבהן רק כמויות קטנות של אור מוחזרות בחזרה מהמטרה לעדשה.

אור רב צבעוני נוצר באמצעות מקור אור הפולט מספר אורכי גל שונים.  האור הנפלט יציב יותר ובעל בהירות גבוהה יותר ומאפשר טווח מדידה רחב בהשוואה לנורות LED לבנות טיפוסיות. כתוצאה מכך, יש מספיק רמות אור בכל הנקודות בטווח המדידה, מה שמאפשר דיוק גבוה יותר.

מדידת עובי חד-צדדית של חומרים שקופים

עקרון המדידה הכרומטית הקונפוקלית מאפשר מדידת עובי של חומרים שקופים כזכוכית. ערך העובי נמדד ברמת דיוק מיקרומטרית באמצעות חיישן אחד בלבד. ניתן להתאים פרמטרים ספציפיים לחומר, כגון מקדמי שבירה באמצעות התוכנה שמתלווה למערכת. הודות לעקרונות שיטת מדידה זאת, מתאפשרת מדידת עובי שכבה מינימלית של 15µm.כמו כן, ניתן למדוד עד 4 שכבות העשויות מחומרים שונים.(ציפויים ייחודיים, זכוכית רבודה ועוד)

 

מדידה מדויקת על גבי משטחים מחוספסים

מערכת ה-Quad Spot מכוונת אור לארבע נקודות על המטרה המחוספסת. האור מכל אחת מארבע הנקודות הללו מתקבל לארבעה CMOSs נפרדים והמדידות נקבעות עבור כל נקודה. עוצמת האות ומהימנות של כל נקודה נמדדת  ומערכת העיבוד הייחודית קובעת את המדידה האמיתית על ידי הסרת ההשפעה מהשתקפויות לא סדירות.

בנוסף לכף, בחיישני מדידת הלייזר הקונבנציונליים, היישור בציר אופטי הינו קריטי ביותר להשגת מדידת עובי. אחת הפונקציות העיקריות במערכת הCL-3000 היא יישור בציר האופטי הכלולה בתוכנת מחשב ובשילוב    של התקן מתכוונן – מדידת העובי מתבצעת בצורה מהירה תוך מזעור שגיאות מדידה.

https://www.keyence.com/products/measure/laser-1d/cl-3000/

 

 

Contact Us:

Medital Vision
E-mail: vision@medital.co.il
Company Tel: 073-2000250

Oren Zoldan
Mobile: 054-4792930
E-mail: orenz@medital.co.il
Direct Tel: 073-2000224

Danna Daabul
Mobile: 054-4441187
E-mail: danna.d@medital.co.il
Direct Tel: 073-2000243

Yaron Sheratzky
Mobile: 054-6889102
E-mail: yaron.sh@medital.co.il
Direct Tel: 073-2000219

Join our Mailing List

Sign up to receive our daily email and get 50% off your first purchase.

My Cart

Subtotal: 0.00 NIS

Your cart is currently empty.